Landskab d 31.08.15 15:50:16 til 15:51:56

Nu sejler jeg på daggryets lyshvælv. Der var noget, som glitrede (glitrede) imellem mine fingre. I min første App vågnede jeg, og satte et lys i dit smil. Trak jeg dig med til de yderste bjerge? Træk mig med ud over sletterne, vind, træk mig helt ned til klipperne. Du må ikke forsvinde. Jeg drak korte slurke af teen, spiste af det tørre knækbrød, smørret og sesamfrøene. Jeg drak korte slurke af teen, spiste af det tørre knækbrød, smørret og sesamfrøene.

Ikke glemme floderne i ørerne. Jeg vil ikke miste dig, hviskede jeg ind i din drøm, og lod mit hjerte slå blidt mod din krop.

Hav d 31.08.15 15:25:55 til 15:26:39

Intimiteten i skriftenIntimiteten i skriften Intimiteten i skriften Intimiteten i skriften Du lagde den i mit vindue, i min vindueskarm. Om andre byer, andre verdener. Pludselig en nat faldt der giraffer ud af dine drømme. Og en anden dag: Udsigten var en fuck-up-store. Intet bag alting.Intet bag alting. Intet bag alting. Intet bag alting.

Om landskabets forvandling og den hvide himmel og havets nuancer i gråt. Det var kun fornemmelsen af vind, af sand, af mørke, af sol, af min krops fjerne funktioner, stilheden (der aldrig var stille).

Samtale d 31.08.15 14:51:44 til 14:53:14

Kan jeg være i dette landskab? Jeg sejlede omkring på overfladen af alt.

Vi tænkte på sammenhænge for naturens fænomener: Nordlysets sitren i ens stemme; de glitrende hemmeligheder inde i stenene, inde i jorden, inde i hinanden; Noter. Beskrivelser. Der var intet som skulle glemmes. Jeg tror, du havde glemt den der. Har vi de samme øjne? Pludselig en nat faldt der giraffer ud af dine drømme. Nu er der en uro i kroppen.

Jeg elsker at vågne og se dig vågne. Bagefter lå vi henover istidens bjergkæder, henover krøllede lagner, henover en hemmelig tøven i diamanternes udspring.

Samtale d 31.08.15 14:22:59 til 14:24:17

Jeg var i din krop, og du? Sandet sled i mine tanker, gjorde dem runde og bløde til de sidst var forsvundet. Vandet og alting, der vokser så forunderligt ud af det blå. Og dén himmel; det var en sindssyg dag. At forvandle dette rum til et andet. Da vi senere i en følgende nat fulgtes ned gennem hver vores linje.

Det tøj der er på min krop hænger på min krop. Jeg elsker at vågne og se dig vågne. I et andet efterår ville jeg være flov ved sampling. Når jeg skrev dit navn i skyggerne, faldt en stråle af sol ind af mit vindue.

Landskab d 31.08.15 12:58:16 til 13:15:58

Ikke var muligt at komme derind.Ikke var muligt at komme derind. Ikke var muligt at komme derind. Ikke var muligt at komme derind. Ikke var muligt at komme derind. Stod imod, men skrev: intet.

Sidst jeg var lykkelig var lige i morges. Hvad tæller du til? Jeg tror, du havde glemt den der. I natten var en fjern stemme næsten faldet i søvn. Jeg havde endnu ikke mødt dig.

Og vi vågnede.Og vi vågnede. Hver morgen vågner jeg op og tænker: wow! nogle smukke øjne. Alting ligger bag alting.

Aesthetics 19.08.15 12:36:51 to 12:37:12

The interviews were based on an interview guide concerned with the quality of interaction and the nature of the literary experience. In a more complex network infrastructure, this problem could be overcome by delegating ARP requests to the sensing nodes. The interactive books enable the controller to select floating sentences from an ocean of words, and move them toward a digital “sheet of paper” to produce a poem. While our approach was zero install, it was not zero setup. The interface is a multimedia that integrates sound, images, text and interaction in feedback-loops.

Aesthetics 19.08.15 12:35:53 to 12:36:16

Today, we see a wide range of attempts to explore what it means to design for various settings and types of interaction, which are often at the edge of designerly and artistic experimentation. This squeezing is a form of intensive movement. Apple’s Bluetooth Low Energy (BLE)-based iBeacon is a promising technology for proximity detection. However, this limits the possibility for channel hopping even further. On some occasions the user is seduced to interact without negotiating this relation – often through “gamification” and the use of play and narrative.

Design 19.08.15 12:25:27 to 12:32:40

The combination of people, place, and technology opens up a variety of significant questions. These dynamics are potential conflicts and need to be treated as such, including providing the means for conflict identification and resolution. It could be the hacking and defacing of a website. It is a cultural form with which we understand, act, sense and create our world. Here, the notion of affect refers to the non-conscious and immediate physical activation of the senses before one can reflect consciously on it.

Design 18.08.15 14:14:00 to 14:15:02

A long held, and at the time rarely questioned assumption in scientific inquiry and scholarly pursuit has been the separation of researcher and research subject. Organicity is impossible to plan. Interfaces come from a tradition of engineering that paradoxically has tried to rid itself of it. In a more complex network infrastructure, this problem could be overcome by delegating ARP requests to the sensing nodes. To name two seminal and concrete examples: When a person picks up one of the books it senses the movement, and a piece of “paper” materializes on the screen.

Landskab d 17.08.15 11:58:59 til 12:04:09

Blå. Over murbrokkerne. Sætningerne er et hav. Når jeg vågnede, lå der altid en fælde tilbage fra mine drømme. Jeg sad og lyttede til den blå, blå himmel, vasketøjet og duerne, mågerne, svalerne (var det virkelig svaler?). Det handler om overfladen, jeg sejlede omkring på overfladen af alt. Lige strejfe med øjnene ned gennem siderne. Når min krop.